glass♥

Nu är man hemma från rix fm :) ! stod typ i 40 min kö på donken xD hah men jag fick se min sötnos iaf ;$ Eric Saade <3 Lägger in videos senare tror jag ! :) Seriöst, gick och kolla efter blondie, och så logga hon in på msn och säger att hon skulle in imon så jag bah , dissare! men hon är toppen för det! Agnes är en tjej alla borde känna, helt awesome! vi ska ha bröstmätning ahahahha, älskar dig bruden! ♥

Just nu äter jag glass eller den har smält :( men har min apelsinjuice kvar :D:D

Lägger bara upp en bild för blogg.se cpar! :O

godnatt med er!

puusss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här :)

Skriv ditt namn här tack:
Kom ihåg mig:

Din e-mail: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här tack:

Skriv en söt liten kommentar här:

Trackback
Bingon.comEaseWhite.se Akelius SparBingon.com