godmorgon!

Godmorgon på er :)

Ligger i sängen, varit vaken sedan sju & klockan ringer vid nio så då är det inget större idé att lägga sig och sova igen!

Idag blir det alltså att åka till sthlm, känns lite segt faktiskt för hade sett fram emot att fått träffat carina :/ men ska bli kul att träffa dom i uttran igen!:) Så ska kolla på klart.se vad det ska bli för väder på ett ungefär så jag vet vad för kläder jag ska packa ner! Sedan blit det att äta frukost, dra till apoteket hämta ut medicin + min cykel som står vid station! haha :)

Så kommer inte kunna blogga i helgen !:( hoppas ni inte sviker mig för det sötisar! Ni som läser bloggen är helt klart bäst! massa love till er! Men ska nog hinna med ett eller två inlägg till innan jag drar!:)

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här :)

Skriv ditt namn här tack:
Kom ihåg mig:

Din e-mail: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här tack:

Skriv en söt liten kommentar här:

Trackback
Bingon.comEaseWhite.se Akelius SparBingon.com