hejdå bloggen..

hej på er!

har precis kommit hem efter en kanske inte så lyckad helg i stockholm.. blev lite för mkt dramatik och ja mer detaljer går jag inte in på ! det pallar jag inte med.. kan säga såhär, att det har varit många tårar, bara jag tänker på saken så börjar jag gråta. men tack till er som tröstat mig osv..

jag har bestämmt mig för att sluta blogga här nu ett tag, eller eventuellt ta bort bloggen! för ska starta en ny där jag ska skriva om hur det är att leva med den sjukdom jag har.. och eftersom jag ser att det bara går sämre och sämre på denna blogg så har jag tappat lusten att ha kvar den..

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här :)

Skriv ditt namn här tack:
Kom ihåg mig:

Din e-mail: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här tack:

Skriv en söt liten kommentar här:

Trackback
Bingon.comEaseWhite.se Akelius SparBingon.com