sova!

hej på er mitt i natten!

hoppas verkligen att allt är bra med er och att ni har det bra!:) med mig är det sådär, är ganska trött varit vaken sen 06.30 :o och sedan mår jag lite illa :(

sedan så är jag inge glad på mammas dator, för så fort jag ska cama med babe alva så laggar den osv :( men ska fan cama med henne innan jag slaggar!

måste bara säga att agnes är fett bäst! jag känner igen mig så sjukt mkt i henne asså och då har jag inte träffat människan :o! hahaha dock bor hon 4 mil från mig!

godnatt pussar från huvudstaden stockholm! ;)

Kommentarer
Postat av: Agnes

awww, den kometarern värmer :') Du är oså bäst sockerbullan :D<3


Kommentera inlägget här :)

Skriv ditt namn här tack:
Kom ihåg mig:

Din e-mail: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här tack:

Skriv en söt liten kommentar här:

Trackback
Bingon.comEaseWhite.se Akelius SparBingon.com