alla dessa fördommar..

jag är seriöst trött på att man måste tycka illa om folk , känner man inte människan ska man fan inte tro att hon eller han är störda osv..

säger
inte att jag är den perfekta tjejen som aldrig tycker illa om ngn eller har fördommar om folk .. det har jag vilket är något som jag måste flörbättra!

har ett sjukt bra exempel här... finns en tjej som jag tyckte verkade vara som en patetisk människa som vill ha uppmärksamhet osv, men har lärt känna henne, hon är fan bland dom bästa som finns! Lovisa, du är värd så mycket mer än vad du tror. hoppas du läser dethär, vill att du ska ta åt dig! även alla andra! alla är fina och bra på sina egna sätt!

tänk om alla respekterade varandra, större människor som jätte tunna människor, liksom den som är den lite mer tjockare killen / tjejen vad säger det er att dom är störda i huvudet? vad vet ni om hur dom mår? hur dom har det hemma osv? nej just det döm fan inte människan efter utseendet!

och ni som mobbar folk på internet ni är nog FAN BLAND DE MEST FEGASTE MÄNNISKORNA SOM FINNS! även dom som mobbar folk i skolan , på jobbet , ja precis överallt ni kan ju tänka på hur ni själva har det innan ni trackar folk som inte gjort något mot er!

tänk egentligen hur många det är som väljer att ta sina liv för de blir mobbade i skolan? ... jag blir så ledsen när jag ser eller hör hur folk är elaka mot andra... fyfan säger jag ..

jag vet fan själv hur det är, jag har varit en utav alla som blivit mobbade, kallad för saker, blivit slagen osv!










Kommentarer

Kommentera inlägget här :)

Skriv ditt namn här tack:
Kom ihåg mig:

Din e-mail: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här tack:

Skriv en söt liten kommentar här:

Trackback
Bingon.comEaseWhite.se Akelius SparBingon.com