bio ikväll!

Hej!

Ibland är livet piss , fast egentligen har jag inget att klaga på .. känner mig allmänt deppig! jag har världens bästa familj , vänner , sommarlov osv. men liksom för ett antal år sedan var jag den som var utan vänner , gillade inte min familj , tyckte illa om mig själv. men nu har allt vänt. för det började när jag gick på IV som jag fick min diagnos ADHD och det fick mig att lättna konstigt nog , tog det helt asum! men visst att käka medicin varje dag är inte det roligaste men jag mår bättre när jag tar dom.. men när jag började med mina tabletter så rasade jag sjukt mkt i vikt , mådde illa osv. men det dåliga med att vara sofie är att jag knappt äter längre , när jag inte tar mina tabletter blir jag helt cp de är la typ det enda och sen jo att jag stör mig på småljud sjukt lätt , fast inte lika mkt längre som jag har gjort! jag känner mig förståd nu förtiden , det gjorde jag inte innan  och sen att bli accepterad för den man är, det är sjukt underbart!

Det är nu under den senaste månaden som jag exempel börjat att sminka mig? det har jag inte gjort innan, vet inte varför jag inte sminkat mig innan, man ser ju finare ut! men då är vi där igen , självförtroendet / självkänslan tar slut. man är rädd över att folk ska skratta åt en , tycka man är ful osv. men egentligen handlar det ju om vad man själv tycker om sig själv. och ja jag gillar mig själv nej jag älskar mig själv, för då är jag där igen om sin självkänsla / självförtroende!

Nog talat om mig själv eller kanske inte men iaf, ska på bio & äta mat med min underbara familj  nu ikväll! är så sjukt glad att mamma har hittat en man som jag kommer överens med och gillar! de är precis en sådan man jag vill att mamma ska ha! Vi kan ha roligt tsm , göra saker tsm så som jag och mamma aldrig har gjort innan!

Oj blev mycket text idag, men hoppas ni läser iaf!

Puss på er som kollar & läser min blogg!













Kommentarer
Postat av: Lovisa Bieber, du vet vem :D

fina människa !

2011-07-14 @ 22:43:37
URL: http://null

Kommentera inlägget här :)

Skriv ditt namn här tack:
Kom ihåg mig:

Din e-mail: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här tack:

Skriv en söt liten kommentar här:

Trackback
Bingon.comEaseWhite.se Akelius SparBingon.com