byebye blondie.. and hello ......

som ni förstått så ska jag ju färga håret ikväll! men vilken färg? ja det får ni allt se senare;)!
har varit ute och gått ca 2,5 km :) min lillebror hängde med fast han cyklade! haha ! sen så sprang jag lite vid skolan, dom har löpbana där så det är helt utmärkt! :) haha

ska nog ringa världens finaste människa om en stund också :))) och vem den personen är kan ni allt grubbla på ett tag;)

kolla in min kära vän lovisas twitter & följ henne DÄÄÄÄÄÄR OKEJ!?!?!?!? för er justin bieber FAANS asså .
» http://twitter.com/LovisaB​ieberr «
lovad att lägga upp en bild på henne ockkkså!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här :)

Skriv ditt namn här tack:
Kom ihåg mig:

Din e-mail: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här tack:

Skriv en söt liten kommentar här:

Trackback
Bingon.comEaseWhite.se Akelius SparBingon.com