Dag 01 – Vem är jag.

Vem är jag?

Jag heter Sofie Anna Karin Meijer , kallas oftast för meijer , mongo , cpe , osv speciellt av min bästa vän ahaha. Jag bor utanför kalmar en liten håla som heter Blomstermåla så man kan väl säga att de är närmre till mönsterås än kalmar. Är 18 år & blir 19 om ca ett halv år. Jag bor med min mamma , hennes sambo , hans dotter & min bror, jag och hans dotter delar rum men hon är knappast hemma något utan hon är för de mesta hos sin mamma.

Just nu är det ju sommarlov som hela sverige har av oss som går i skolan då, men till hösten börjar jag ny skola pga att mamma och jag har flyttat ner till blomstermåla, så jag börjar på en skola som heter Jenny Nyströmsskolan och den ligger i kalmar. JAg börjar mitt andra år , innan vi fick sommarlov så gick jag två år på Oscarsgymnasiet inne i Oskarshamn. Ett år på IV för att plugga upp mina betyg från nian sedan första året på Hotell- och Restaurang, vilket nu heter Restaurang & Livsmedel. Eftersom jag gick på iv ett år så betyder det att jag går med dem som är födda -94! skulle egentligen tagit studenten nästa år!

När jag gick första terminen på iv så fick jag reda på att jag har diagnosen adhd / asperger vilket gjorde mig glad :o men i hela mitt liv har jag fått hört vilket problem barn jag är , jobbiga ungen som aldrig är nöjd osv, men va fan ingen har ju förstått mig! Så nu äter jag medicin för att vara lugn och klara mig bättre i skolan vilket jag har gjort, fått kompisar det har jag inte haft så många innan. Nej men allt har bara blivit bättre sedan jag började med medicinen.

Jag kanske ska nämna mina intressen också! Älskar att laga mat , möta nya människor, umgås med kompisar, träna , shoppa , smink och framför allt så älskar jag min iphone, sen sola & bada!








Brownie vs. Blondie ?vilket passar man bäst i ? ;)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja de är jag som har skissat, dock kan ja inte ens rita hah:D Så nej tro inte ja ska skissa din tatto då kommer den hamna på misslyckade tatueringar hihi :D<3


Kommentera inlägget här :)

Skriv ditt namn här tack:
Kom ihåg mig:

Din e-mail: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här tack:

Skriv en söt liten kommentar här:

Trackback
Bingon.comEaseWhite.se Akelius SparBingon.com