Dag 04 – Min bästa vän.

Alltså jag har många bra vänner då menar jag bra vänner.. men helt ärligt, har nog bara EN bästa vän.

Berättar mer än gärna om min bästa vän. Hon är född samma år som mig fast i December & jag i Januari, hon blir alltså 18 i år. För ett år sedan så började jag snacka med en tjej från västkusten på nån chattsida här på internet. Vi bytte mobil nummer, gav varandra våra msner och så. Blev att vi snackade allt mer och mer, men visst vi tappade lite kontakt i början men sedan vet jag inte vad det var men tror nog att det var efter jag hade kommit hem från Egypten som allt ändrades. Vi kom allt närmre varandra vilket jag är sjukt glad för. För utan denna underbara människa hade jag aldrig fått en allra bästaste & finaste vän man kan önska sig. Vi träffades första gången hemma hos henne i Tanum, jag åkte dit, kommer ihåg att jag var skitnervös innan jag gick av bussen i torp. Men dom dagarna jag var hos henne sa vi inte speciellt mycket eller gjorde så mycket, men tiden gick fort iallafall.

Jag vet inte hur jag ska kunna visa dig Liza Dahlin vilken sjukt underbar människa du är, finns inte ord till att kunna förklara det. Glömmer aldrig när jag fick en fin video utav dig som du hade gjort till mig, blir tårögd när jag bara tänker på vad du gjorde till mig. Det är de finaste någon har gjort till mig.

Jag kommer alltid att finnas för dig, dag som natt.
Älskar dig♥


                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här :)

Skriv ditt namn här tack:
Kom ihåg mig:

Din e-mail: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här tack:

Skriv en söt liten kommentar här:

Trackback
Bingon.comEaseWhite.se Akelius SparBingon.com