hemma igen!

TJO!

Kom hem för någon timme sedan, har sjukt ont i huvudet & mår illa... inget ovanligt ! (y'

Hade iallafall en bra dag på liseberg med liza! jag har nog aldrig skrikit så mycket som jag gjorde då ! hahahahah
Men ville inte att dagen skulle ta slut för ville ju umgås mer med min bästa vän. men jag har iaf bestämt mig nu att om ca 2 år så ska jag plugga & bo i göteborg! det bara är så!!!! för jag är helt förälskad i staden!

Imorgon ska jag & mamma till kalmar , ska betala min tröja som jag har lagt undan, sen blir det väl att kolla i affärer med mamma!

här kommer dom få bilder som jag tog i gbg!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här :)

Skriv ditt namn här tack:
Kom ihåg mig:

Din e-mail: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här tack:

Skriv en söt liten kommentar här:

Trackback
Bingon.comEaseWhite.se Akelius SparBingon.com