Nu har jag att göra i 35 dagar! startar när jag vaknat! puss

35 saker om mig.

Dag 01 – Vem är jag.
Dag 02 – Jag som liten.
Dag 03 – Min familj.
Dag 04 – Min bästa vän.
Dag 05 – Min kärlek.
Dag 06 – Den här månaden.
Dag 07 – Min favoritresa.
Dag 08 – Mina rädslor.
Dag 09 – Fyra bilder som gör mig glad.
Dag 10 – En sak jag älskar från min garderob.
Dag 11 – Mina bloggfavoriter.
Dag 12 – Det här vill jag glömma.
Dag 13 – Mina ambitioner.
Dag 14 – Det här är jag beroende utav.
Dag 15 – 5 saker jag är bra på.
Dag 16 – Sådant jag tror på.
Dag 17 – Ett tips på ett gott recept.
Dag 18 – 5 egenskaper jag vill att min pojkvän ska ha.
Dag 19 – Ett barndomsminne.
Dag 20 – Tre favoritsaker som finns på mitt rum.
Dag 21 – Mina favoritdagar på året.
Dag 22 – Något jag längtar efter.
Dag 23 – En önskan.
Dag 24 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 25 – Det här gör mig stolt.
Dag 26 – Dagens tankar.
Dag 27 – Detta attraheras jag av.
Dag 28 – Mitt favoritdjur.
Dag 29 – Ett land jag vill besöka.
Dag 30 – Ett av mina I-landsproblem.
Dag 31 – Det här gör jag aldrig.
Dag 32 – Min musiksmak.
Dag 33 - Vad ska mina barn heta.
Dag 34 – Mitt favoritgodis.
Dag 35 - Något jag alltid kommer att minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här :)

Skriv ditt namn här tack:
Kom ihåg mig:

Din e-mail: (publiceras ej)

skriv din bloggadress här tack:

Skriv en söt liten kommentar här:

Trackback
Bingon.comEaseWhite.se Akelius SparBingon.com